به گزارش روابط عمومی این سامانه؛ مجموعه تفریحی ورزشی توچال با ثبت ۹۰۲۸۰ تماس بیشترین تعامل را در حوزه هم افزایی و تبلیغات محیطی با این سامانه داشته است.
همچنین مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز با ثبت۸۲۳۹۴ تماس و مجموعه تفریحی ورزشی شهید چمران با ثبت ۱۳۳۹۸ تماس، به ترتیب بیشترین ثبت تماس های مربوط به اطلاع رسانی را از آن خود نموده اند.
و در پایان شرکت راه آهن شرقی بنیاد با ثبت ۴۶۴۹ تماس با پیگیری ۱۰۰درصدی پاسخگویی به شکایات و کسب رضایت مشتریان ۹۸٪ درصد رضایت مشتریان را به همراه داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.
یقینا این رکورد حاصل کار گروهی و تلاش کلیه همکاران از پاسخگویی تا پیگیری تماس ها و بازخورد آنها می باشد.

ثبت رکورد ۲۰۰ هزار تماس در سامانه جامع ارتباطات پارسیان
همچنین بخوانید...
- ثبت رکورد ۲۰۰ هزار تماس در سامانه جامع ارتباطات پارسیان
- انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت لبنیات پاک
- نشست مدیران شرکت آموزش و سامانه ارتباطات و پاسخگویی 2720 با حضور جناب آقایان دارایی ریاست محترم ارتباطات مردمی بنیاد و مهندس یوسفی معاون محترم مدیرعامل شرکت پاک
- نشست مدیران شرکت آموزش و سامانه ارتباطات و پاسخگویی 2720 با مدیران شرکت بهنوش و اتکا
دیدگاه خود را بنویسید