

مرکز تماس یک بخش ارتبـاطی است که تماسهای ورودی و خـروجی مشتریان را مدیریت می کند نقش کلیدی در بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت آن ها دارد. مرکز ارتباطات پارسیان آمادگی ارائه خدمات مشاوره جهت راهاندازی مرکز تماس و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را به سازمانها و شرکت دارد.
امکانات سامانه ارتباطات پارسیان:
| مزایای سامانه ارتباطات پارسیان
|
- پاسخگویی به مشتریان
- تماس های خروجی:
پیگیری مشتریان- نظرسنجی- بازاریابی تلفنی مدیریت درخواست های مشتریان از طریق پیام رسان هابررسی مشکلات مشتریان و ارائه راه حل های سازنده
| - افزایش رضایت مشتریان
- کاهش هزینه های پشتیبانی
- پاسخگویی سریع و بهینه
- بهبود مدیریت ارتباط با مشتری CRM
- تیمی حرفه ای و آموزش دیده
- پشتیبانی 24 ساعته
- استفاده از جدیترین فناوری های ارتباطی
- ارائه راهکارهای سفارشی برای هر کسب و کار
|
