هتلداری روندی است که در آن، مدیر هتل اصول و شیوه پذیرایی و مهمانداری را آموخته و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با استفاده از تیم خود، امور هتل را به بهترین نحو انجام داده و برای پیشبرد بهتر امور نیز پیشنهاداتی ارائه میدهد. به طور معمول، یک هتل از بخش های مختلفی مانند رستوران ها، آشپزخانه ها، موزه ها و مراکز تفریحی و خدماتی تشکیل شده که مدیر هتل می بایست تمامی آنها را مدیریت کرده و بر کار و وظایف کارکنان خود نظارت کافی داشته باشد.
در دوره آموزشی مدیریت تخصصی هتل، برآن هستیم تا فرآگیران را با علوم روز هتل در سطح مدیریت آشنا کنیم. دوره ای که با بهره گیری از خبرگان این صنعت، علاوه بر دانش، تجربه گران بهای اساتید نیز به فراگیران منتقل خواهد شد.
ردیف | سرفصل مطالب | ساعات آموزشی | |
عملی | تئوری | ||
1 | مديريت رفتار سازماني و منابع انساني در هتل | 6 | 12 |
2 | مديريت استراتژيک در صنعت هتلداري | 6 | 12 |
3 | فناوري هاي جديد در هتلداري | 4 | 4 |
4 | مديريت و نظارت برتاسيسات فني و مهندسي هتل | 8 | 12 |
5 | روابط عمومي هتل | 4 | 4 |
6 | بازاريابي و فروش در هتل | 8 | 8 |
7 | کنترل هزينه ها و تنظيم بودجه ساليانه هتل | 8 | 12 |
8 | زبان انگليسي تخصصي هتلداري | 10 | 16 |
9 | فناوري اطلاعات و ارتباطات ( IT ) در صنعت هتلداري | 4 | 8 |
10 | سمينار و کارگاه هاي تخصصي هتلداري (موضوعات مرتبط با صنعت هتلداري ) | 12 | 0 |
جمع | 12 | 88 | |
جمع کل | 100 |
مزایای شرکت آموزش:
- ارائه مدرک بین المللی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
- برگزاری کلاسها به صورت نیم فشرده برای کارکنان هتل
- برگزاری آزمون با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و در فضای مناسب
- استفاده از مدرسان مجرب و خبره صنعت هتلداری
- برگزاری کلاسهای عملیاتی در شرکت های تابعه هلدینگ سیاحتی2
- ارائه مشاوره آموزشی و شغلی به فراگیران
- محیط آموزشی استاندارد
- امکان معرفی افراد مستعد به بازار کار
- استفاده از کتب مورد تایید وزارت میراث3