ـــــــــ خدمات مشاوره و روانشناسی هلدینگ سیاحتی پارسیان ــــــــــ
نیروی انسانی ارزشمندترین منبع سازمانهای امروزی به شمار میآیند و بهبود و افزایش مستمر بهرهوری، مستلزم رشد و بهرهوری کارکنان و تقویت نیروی انگیزش آنان میباشد و یکی از دغدغههای هلدینگ سیاحتی و گردشگری پارسیان توجه به تقویت نیروی انگیزشی و رفع موانع آن در مهمترین عامل حیاتی سازمان یعنی نیروی انسانی میباشد.
در این راستا شرکت آموزش مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد با کمک از اساتید مجرب و متخصص در امر مشاوره و خانواده در صدد آن است؛ با ارائهی خدمات در قالب دو دستهی خدمات مشاوره و روانشناختی فردی و مشاوره و روانشناختی سازمانی، سهمی کوچک در جهت افزایش رضایت و بهرهوری همکاران محترم در مجموعه بزرگ خانواده هلدینگ سیاحتی و گردشگری پارسیان داشته باشد.
ـــــــــــــــــــــ معرفی خدمات روانشناسی و مشاوره سینا ــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــ اهداف طرح خدمات مشاورهای ــــــــــــــــــــــ
- توجه به سلامت روح و روان همکاران شاغل در هلدینگ سیاحتی و گردشگری پارسیان و خانوادههای ایشان
- بهرهمندی از مشاوره متخصصین خبره
- ایجاد تغییر به سمت رشد و شکوفایی فردی ، گروهی و سازمانی
ــــــــــــــــــــــ معرفی مراکز مشاوره طرف قرارداد ـــــــــــــــــــــــ
![](/uploads/editor/0481c5.png)
مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان
«مرکز نهال آرامش»
![](/uploads/editor/15a930.png)
مرکز آموزشهای دینی خانواده
«مرکز حانیه»
![](/uploads/editor/f2a736.png)
مرکز مشاوره با رویکرد اسلامی
«سبل السلام»
![](/uploads/editor/b255a4.jpg)
خدمات روانشناختی دکتر رحمانی
«دکتر رحمانی»
ـــــــــــــــــــــ دریافت خدمات حضوری از مراکز مشاوره ـــــــــــــــــــــ
- انتخاب یکی از مراکز مشاوره اعلام شده با توجه به خدمات مورد نیاز
- ارسال پیام درخواست صدور معرفینامه، 24 ساعت قبل از تماس با مراکز به شماره 02127200000 در پیامرسان واتساپ و ارائه اطلاعات زیر جهت دریافت معرفینامه الکترونیک. (محرمانگی این معرفینامه از طرف شرکت آموزش بطور کامل تضمین میگردد.)
- کدملی همکار:
- نام شرکت محل خدمت:
- کدملی شخصی که گیرنده خدمات میباشد:
- نسبت خدمات گیرنده با همکار: - تماس فرد خدمات گیرنده با مرکز مشاوره مورد نظر و تعیین وقت قبلی
- مراجعه خدمات گیرنده به مرکز مشاوره در زمان تعیین شده و ارائه نسخه چاپی معرفی نامه به مرکز
- پرداخت حقالمشاوره تعیین شده (طبق جدول) و دریافت رسید از آن مرکز.
- تکمیل فرم رضایتسنجی آنلاین
ـــــــــــــــــــــ دریافت خدمات رایگان و غیرحضوری از مراکز مشاوره ــــــــــــــــــــــ
- تماس با شمارهی اعلام شده در اطلاعیه واحد منابع انسانی شرکت، از طریق تلفن ثابت یا همراه فقط در روزهای شنبه و سهشنبه از ساعت 14 تا 17
- درخواست از اپراتور جهت اتصال به بخش مشاوره و دریافت مشاوره
- ثبت میزان رضایت از خدمات
- لازم به توضیح است حداکثر مدت زمان استفاده از خدمات مشاوره تلفنی 20 دقیقه (در هر نوبت) میباشد.
- در صورت تشخیص مشاور و تمایل شما به پیگیری خدمات، به مشاوره حضوری در مراکز طرف قرارداد ارجاع داده میشوید.