تهران، تقاطع بزرگراه یادگار امام و چمران - جنب هتل اوین
info@gbonyad.ir
02122344517
تماس ۲۴ ساعته

خدمات مشاوره و روانشناسی


        ـــــــــ خدمات مشاوره و روانشناسی هلدینگ سیاحتی پارسیان ــــــــــ

images/banners/ghale-ganj-trans.png

نیروی انسانی ارزشمندترین منبع سازمان‌‌های امروزی به شمار می‌آیند و بهبود و افزایش مستمر بهره‌وری، مستلزم رشد و بهره‌وری کارکنان و تقویت نیروی انگیزش آنان می‌باشد و یکی از دغدغه‌های هلدینگ سیاحتی و گردشگری پارسیان توجه به تقویت نیروی انگیزشی و رفع موانع آن در مهم‌ترین عامل حیاتی سازمان یعنی نیروی انسانی می‌باشد.

در این راستا شرکت آموزش مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد با کمک از اساتید مجرب و متخصص در امر مشاوره و خانواده در صدد آن است؛ با ارائه‌ی خدمات در قالب دو دسته‌ی خدمات مشاوره و روانشناختی فردی و مشاوره و روانشناختی سازمانی، سهمی کوچک در جهت افزایش رضایت و بهره‌وری همکاران محترم در مجموعه بزرگ خانواده هلدینگ سیاحتی و گردشگری پارسیان داشته باشد.

   


ـــــــــــــــــــــ معرفی خدمات روانشناسی و مشاوره سینا ــــــــــــــــــــــــ

"مشاوره ازدواج"

 

" کودک و نوجوان"

"مشاوره خانواده"

"مشاوره تحصیلی"

"خدمات روانسجی"

"مشاوره سازمانی"

"آزمون‌های رفتاری"

"طراحی دوره‌های آموزشی"


ـــــــــــــــــــــــ اهداف طرح خدمات مشاوره‌ای ــــــــــــــــــــــ

  •  توجه به سلامت روح و روان همکاران شاغل در هلدینگ سیاحتی و گردشگری پارسیان و خانواده‌های ایشان
  • بهره‌­مندی از مشاوره متخصصین خبره
  •  ایجاد تغییر به سمت رشد و شکوفایی فردی ، گروهی و سازمانی


ــــــــــــــــــــــ معرفی مراکز مشاوره طرف قرارداد ـــــــــــــــــــــــ

مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان

«مرکز نهال آرامش»

 

مرکز آموزش‌های دینی خانواده

«مرکز حانیه»

مرکز مشاوره با رویکرد اسلامی 

«سبل السلام»

خدمات روانشناختی دکتر رحمانی

«دکتر رحمانی»


ـــــــــــــــــــــ دریافت خدمات حضوری از مراکز مشاوره  ـــــــــــــــــــــ

  1. انتخاب یکی از مراکز مشاوره اعلام شده با توجه به خدمات مورد نیاز
  2. ارسال پیام درخواست صدور معرفی‌نامه، 24 ساعت قبل از تماس با مراکز به شماره 02127200000   در پیام‌رسان واتساپ و ارائه اطلاعات زیر جهت دریافت معرفی‌نامه الکترونیک. (محرمانگی این معرفی­نامه از طرف شرکت آموزش بطور کامل تضمین می­گردد.)
    -  کدملی همکار:
    - نام شرکت محل خدمت:
     - کدملی شخصی که گیرنده خدمات می‌باشد:
    - نسبت خدمات گیرنده با همکار:
     
  3. تماس فرد خدمات گیرنده با مرکز مشاوره مورد نظر و تعیین وقت قبلی
  4. مراجعه خدمات گیرنده به مرکز مشاوره در زمان تعیین شده و ارائه نسخه چاپی معرفی نامه به مرکز
  5. پرداخت حق‌المشاوره تعیین شده (طبق جدول) و دریافت رسید از آن مرکز.
  6. تکمیل فرم رضایت‌سنجی آنلاین


ـــــــــــــــــــــ دریافت خدمات رایگان و غیرحضوری از مراکز مشاوره ــــــــــــــــــــــ

  1. تماس با شماره‌ی اعلام شده در اطلاعیه واحد منابع انسانی شرکت، از طریق تلفن ثابت یا همراه فقط در روزهای شنبه و سه‌شنبه  از ساعت 14 تا 17 
  2. درخواست از اپراتور جهت اتصال به بخش مشاوره و دریافت مشاوره
  3. ثبت میزان رضایت از خدمات
  4. لازم به توضیح است حداکثر مدت زمان استفاده از خدمات مشاوره تلفنی 20 دقیقه (در هر نوبت) می‌باشد.
  5. در صورت تشخیص مشاور و تمایل شما به پیگیری خدمات، به مشاوره حضوری در مراکز طرف قرارداد ارجاع داده می­شوید.