تهران، تقاطع بزرگراه یادگار امام و چمران - جنب هتل اوین
info@gbonyad.ir
02122344517
تماس ۲۴ ساعته

سامانه جامع ارتباطات پارسیان

امروزه نیاز به داشتن جامعه ای زنده و پر نشاط، در راستای ارتقاء سلامت اجتماعی، ارتقاء رفاه و تسهیل امور مردم، ایجاد حس همدلی بین مردم و مسئولین، برخورداری دولت از حمایت مردمی در تصمیم گیری ها، تصحیح ذهنیتها و افکار عمومی نسبت به عملکرد دستگاه ها و جلب مشارکت آنان در عرصه های مختلف؛ منجر به این امر گردید.

 سامانه جامع ارتباطات پارسیان (۲۷۲۰) با در نظر گرفتن نهضت خدمت رسانی و پاسخگویی جهت شکوفایی عملکرد شرکتها در سطح هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان از آبانماه سال ۱۳۹۹ بصورت رسمی شروع بکار کرده و در حال حاضر اجرای پروژه‌هایی در سطح ملی نظیر مرکز تماس شرکت لبنیاتی پاک، شرکت زمزم، هتلهای پارسیان، مراکز تفریحی تهران (همچون پارک ارم، مجموعه تفریحی توچال، جماران، شهید چمران) را برعهده دارد.

لیست امکانات و ویژگی های اصلی نرم افزار مدیریت مرکز تماس:

  • زیرسامانه مدیریت چندگانه مرکز تماس و پروژه به صورت همزمان
  • زیر سامانه مدیریت گروه ها و سازمان ها و ارائه سطوح دسترسی متناسب با نقشها
  • زیر سامانه نظرسنجی هوشمند صوتی
  • زیرسامانه گزارش گیری و مانیتورینگ از سطح زیرساخت تا پاسخگویی
  • دارای کلیه زیرسیستم های تعاملی جهت بهینه سازی ارتباط مشتریان شامل وب، ایمیل و پیامک
  • زیرسامانه تیکتینگ (CRM) داخلی 
  • زیرسامانه چت درون اپلیکیشنی
  • دارای سیستم کامل وب سرویس جهت دریافت و ارسال اطلاعات


جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر: