تقاطع یادگار امام و چمران - جنب هتل اوین - مجموعه سبز
info@gbonyad.ir
0212720
تماس با ما

سامانه جامع ارتباطات پارسیان

امروزه نیاز به داشتن جامعه ای زنده و پر نشاط، در راستای ارتقاء سلامت اجتماعی، ارتقاء رفاه و تسهیل امور مردم، ایجاد حس همدلی بین مردم و مسئولین، برخورداری دولت از حمایت مردمی در تصمیم گیری ها، تصحیح ذهنیت ها و افکار عمومی نسبت به عملکرد دستگاه ها و جلب مشارکت آنان در عرصه های مختلف؛ منجر به این امر گردید سامانه جامع ارتباطات پارسیان (2720) با در نظر گرفتن نهضت خدمت رسانی و پاسخگویی جهت شکوفایی عملکرد شرکت ها در سطح هلدینگ سیاحتی و مراکزتفریحی پارسیان از آبانماه سال 1399 بصورت رسمی شروع بکار نماید و در حال حاضر اجرای پروژه هایی در سطح ملی نظیر مرکز تماس شرکت لبنیاتی پاک، شرکت زمزم، هتل های پارسیان، مراکز تفریحی تهران ( همچون پارک ارم، مجموعه تفریحی توچال، جماران، شهید چمران) را برعهده دارد.

لیست امکانات و ویژگی های اصلی نرم افزار مدیریت مرکز تماس:

  • زیرسامانه مدیریت چندگانه مرکز تماس و پروژه به صورت همزمان
  • زیر سامانه مدیریت گروه ها و سازمان ها و ارائه سطوح دسترسی متناسب با نقش ها
  • زیر سامانه نظرسنجی هوشمند صوتی
  • زیرسامانه گزارش گیری و مانیتورینگ از سطح زیرساخت تا پاسخگویی
  • دارای کلیه زیرسیستم های تعاملی جهت بهینه سازی ارتباط مشتریان شامل وب، ایمیل و پیامک
  • زیرسامانه تیکتینگ (CRM) داخلی 
  • زیرسامانه چت درون اپلیکیشنی
  • دارای سیستم کامل وب سرویس جهت دریافت و ارسال اطلاعات


جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر: