تا پیش از این، تنها یک پاسخ برای این سوال وجود داشت:

امتیازات داده شده به GSS (متصدی خدمات مهمان) و فرایند Check – In.

اما با توسعه فناوری در سالهای اخیر، موارد بیشتری در این فرایند دخیل شده اند.

برای  مثال میتوان به فرایند Mobile Check-In اشاره کرد که به شما امکان می دهد  تا از راه دور فرایند Check – In را انجام دهید و یا حتی امکانات چت با  نماینده هتل در این تکنولوژی را نیز دارید.

به همین خاطر چند شاخص کلیدی عملکرد Front Office را در ادامه برمیشماریم:

1.امتیازات داده شده به فرایند

Check-In . 2.سرعت و کارآیی چت با موبایل.

3.توجه و کسب درآمد اضافی مانند No Shows و کنسلی

4.ثبت نام در برنامه های عضویت وفاداری

5.فروش اتاق به قیمتهای بالاتر و متقاعد کردن مهمان به پرداخت و کسب درآمد بالاتر

6.کارآیی در فروش با قیمتهای بالاتر و ایجاد منابع درآمد اضافی

7.وقت شناسی در فرایند Mobile Check-In.

شما در هتل خود برای اندازه گیری عملکرد فرانت آفیس، از چه معیارهایی استفاده میکنید؟