سبد خرید
0
{{item.title}}
{{item.subtitle}}
{{item.total|number}} تومان
حذف
ثبت و نهایی کردن سفارش
سبد خرید شما خالی است.
ورود
ثبتنام
تهران، تقاطع بزرگراه یادگار امام و چمران - جنب هتل اوین
info@gbonyad.ir
02122344517
تماس ۲۴ ساعته
صفحه اصلی
دوره های کوتاه مدت
دوره آموزشی ایمنی،بهداشت و محیط زیست
دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره
دوره آموزشی اکسل
دوره آموزشی اکسل مقدماتی
دوره آموزشی قوانین و مقررات تامین اجتماعی
دوره آموزشی تجزیه و تحلیل صورت های مالی
دوره آموزشی طرح طبقه بندی مشاغل
دوره آموزشی کمک های اولیه و امداد
دوره آموزشی آشنایی با مقررات مالیاتی و ارزش افزوده
دوره آموزشی نحوه برخورد با افراد کم توان و معلول
دوره آموزشی آیین نگارش و مکاتبات اداری
دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری
دوره تربیت کارشناس ارزیاب تاسیسات گردشگری
مرکز آموزش (دانشگاه) علمی کاربردی گردشگران بنیاد
دوره های کوتاه مدت دانشگاه
دوره آموزشی تفکر نقادانه
دوره آموزشی فینگرفود
دوره آموزشی گارنیش
معرفی مرکز
سرفصل دروس
فرم های آموزشی
قوانین آموزشی دانشگاه
نفرات برتر دانشگاه
نفرات برتر دانشگاه 1403
دانشجویان پذیرفته شده مرکز در آزمون کارشناسی ارشد 1403
مزایای تحصیل در مرکز علمی کاربردی گرشگران بنیاد
دانش آموختگان
استعلام مدرک تحصیلی یا گواهینامه موقت
راهنمای دریافت دانشنامه ( مدرک اصلی)
فرم استشهاد محلی برای دانشجویانی که گواهی موقت ایشان مفقود شده است.
مشاوره رایگان آزمون کارشناسی ارشد
دوره MBA
دوره DBA
نظرسنجی پایان دوره
مرکز ارزیابی و ارتقا شایستگی مدیران
خدمات مشاوره و روانشناسی
سامانه جامع ارتباطات پارسیان (24 ساعته)
تورهای آموزشی تفریحی
مشاوره کسب و کار
اخبار
درباره ما
تماس با ما
خانه
صفحه اصلی
دوره های کوتاه مدت کاربردی
آزمون دوره سنجش اثربخشی آموزشی با مدل کرک پاتریک
آزمون دوره سنجش اثربخشی آموزشی با مدل کرک پاتریک
{{value}}
نام و نام خانوادگی
نام و نام خانوادگی را بنویسید.
نام و نام خانوادگی را کوچکتر از 50 حرف بنویسید.
شماره موبایل
شماره موبایل را بنویسید.
شماره موبایل را کوچکتر از 50 حرف بنویسید.
چهار سطح سنجش اثربخشی آموزش به روش کرک پاتریک چیست؟ (پاسخ تشریحی)
چهار سطح سنجش اثربخشی آموزش به روش کرک پاتریک چیست؟ (پاسخ تشریحی) را بنویسید.
چهار سطح سنجش اثربخشی آموزش به روش کرک پاتریک چیست؟ (پاسخ تشریحی) را کوچکتر از 2000 حرف بنویسید.
منظور از سطح واکنش، واکنش چه کسی است؟
الف. واکنش استاد دوره
ب. واکنش استاد، فرد یادگیرنده، مشتریان
ج.واکنش مدیران افراد شرکتکننده
د. واکنش افراد یادگیرنده (مشارکتکنندگان در دوره)
یکی از گزینهها را انتخاب کنید.
پیش آزمون و پسآزمون تخصصی چه سطحی از سنجش به روش کرک پاتریک است؟چرا بهتر است پس آزمون در چند زمان اندازهگیری شود؟چه زمانیهایی برای پسآزمون بهتر است؟
الف. سطح اول. برای این که فراموشی مفاد آموزشی کم شود. روز بعد، هفتهی بعد، ماه بعد.
ب. سطح دوم. برای این که فراموشی مفاد آموزشی کم شود. روز بعد، هفتهی بعد، ماه بعد.
ج. سطح سوم. برای این که فراموشی مفاد آموزشی کم شود. روز بعد، هفتهی بعد، ماه بعد.
د.سطح چهارم. برای این که فراموشی مفاد آموزشی کم شود. روز بعد، هفتهی بعد، ماه بعد.
یکی از گزینهها را انتخاب کنید.
سطح سوم سنجش اثربخشی آموزش منوط به وجود چه سیستم دیگری در شرکت است و به چه شرطی این سطح به درستی قابل سنجش است؟ ت
الف. ارزیابی عملکرد. به شرط تطبیق معیارهای عملکردی یا ضرایب KPI با نتیجهای که از آموزش انتظار داریم.
ب. مدیریت عملکرد. به شرط اجرا.
ج. نیازسنجی آموزش. در هر حال قابل سنجش است.
د. نیازسنجی آموزش. به شرط اجرا پیش از برگزاری دوره.
یکی از گزینهها را انتخاب کنید.
وقتی ارتباط استراتژی و اهداف شرکت با سیستم ارزیابی عملکرد مرتبط نباشد، چه اشکالی در سنجش اثربخشی پدید می آید؟
الف. اثربخشی در سطح چهارم قابل ارزیابی نیست.
ب. نمیتوان سودآوری یا زیاندهی آموزش را اندازه گرفت.
ج. هر دو مورد
د. هیچکدام
یکی از گزینهها را انتخاب کنید.
ارسال
انصراف
کمی صبر کنید...
ساخت سایت توسط
Portal
×
مشاهده سبدخرید
ادامه
در حال بارگذاری...
{{attribute.name}}
{{value}}
{{attribute.name}} را انتخاب کنید.
تعداد
تعداد را بنویسید.
تعداد را بیشتر از 0 بنویسید.
تعداد را کمتر از 10000000000 بنویسید.
{{getComparePrice() | number}}
{{getPrice() | number}} تومان