رشته بازاریابی گردشگری در راستای تولید دانش تخصصی در زمینه خدمات گردشگری ایجاد شده و حوزههای موضوعی مختلف اعم از هتلداری، پذیرایی و تشریفات، رویدادها و تورگردانیها، مدیریت آژانسهای مسافرتی و سایر خدمات مرتبط را پوشش میدهد. دوره کارشناسی ناپیوسته حرفهای «بازاریابی گردشگری» ترکیبی از دروس نظری و عملی است که به منظور پرورش و توانمندسازی نیروی انسانی متخصص در امور بازاریابی، تأسیسات اقامتی، پذیرایی و تفریحی تدوین شده است.
ــــــــــــــ مشاغل قابل احراز ــــــــــــــ
- مدیر و کارشناس بازاریابی و فروش در حوزه گردشگری
- مدیر و کارشناس تبلیغات در حوزه گردشگری
- استراتژیست بازاریابی در کلیه تاسیسات و اماکن مرتبط با صنعت گردشگری
- مشاور و کارشناس بازاریابی الکترونیک در حوزه گردشگری
ــــــــــــــ تعداد واحدها ــــــــــــــ
تعداد واحد مصوب برای دانشجویان ۷۰ واحد میباشد
برای مشاهده این رشته در شبکههای اجتماعی کلیک کنید:
دیدگاه خود را بنویسید