بازاریابی دربرگیرنده فرآیند تنظیم استراتژی، تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهایی جهت جذب مخاطب و رونق کسبوکار در حوزههای موضوعی مختلف است. هدف از تدوین رشته کاردانی حرفهای بازاریابی تربیت نیروی انسانی کارآمد جهت پاسخگویی به نیاز سازمانهای تولیدی، تجاری و خدماتی در این زمینه میباشد. دانشپذیران در این رشته، مهارت برقراری ارتباط مفید و موثر با مشتریان، تامینکنندگان، تولید و توزیع کنندگان و تمامی گروه های ذینفع را کسب میکنند. آنها همچنین با فرصتها و تهدیدهای محیطی، ابزارها و روشهای تبلیغاتی متناسب با بازارهای هدف، مدیریت زنجیره تأمین، راههای ارتقای ایدهپردازی جهت توسعه کالا و خدمات و .... آشنا میشوند.
ــــــــــــــ مشاغل قابل احراز ــــــــــــــ
- سرپرست بازاریابی
- بازاریاب کالا و خدمات
- سرپرست فروش
- متصدی فروش
- متصدی خدمات مشتری
ــــــــــــــ تعداد واحدها ــــــــــــــ
تعداد واحد مصوب برای دانشجویان ۷۳ واحد می باشد.
| دروس عمومی | ۱۳ واحد |
| دروس اصلی | ۱۶ واحد |
| دروس تخصصی | ۲۲ واحد |
| دروس پایه | ۷ واحد |
| مهارت مشترک | ۸ واحد |
| دروس کار در محیط | ۵ واحد |
| دروس جبرانی | ۲ واحد |
برای مشاهده این رشته در شبکههای اجتماعی کلیک کنید:

دیدگاه خود را بنویسید