بازاریابی دربرگیرنده فرآیند تنظیم استراتژی، تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهایی جهت جذب مخاطب و رونق کسب‌وکار در حوزه‌های موضوعی مختلف است. هدف از تدوین رشته کاردانی حرفه‌ای بازاریابی تربیت نیروی انسانی کارآمد جهت پاسخگویی به نیاز سازمان‌های تولیدی، تجاری و خدماتی در این زمینه می‌باشد. دانش‌‌پذیران در این رشته، مهارت برقراری ارتباط مفید و موثر با مشتریان، تامین‌کنندگان، تولید و توزیع کنندگان و تمامی گروه های ذینفع را کسب می‌کنند. آنها همچنین با فرصت‌ها و تهدیدهای محیطی، ابزارها و روش‌های تبلیغاتی متناسب با بازارهای هدف، مدیریت زنجیره تأمین، راه‌های ارتقای ایده‌پردازی جهت توسعه کالا و خدمات و .... آشنا می‌شوند.


ــــــــــــــ مشاغل قابل احراز ــــــــــــــ

  • سرپرست بازاریابی
  • بازاریاب کالا و خدمات
  • سرپرست فروش 
  • متصدی فروش
  • متصدی خدمات مشتری

ــــــــــــــ تعداد واحدها ــــــــــــــ

تعداد واحد مصوب برای دانشجویان ۷۳ واحد می باشد.

دروس عمومی
۱۳ واحد
دروس اصلی
۱۶ واحد
دروس تخصصی
۲۲ واحد
دروس پایه
۷ واحد
مهارت مشترک
۸ واحد
دروس کار در محیط
۵ واحد
دروس جبرانی
۲ واحد

برای مشاهده این رشته در شبکه‌های اجتماعی کلیک کنید: