رشته مدیریت امور دفتری یکی از رشتههای گروه مدیریت و خدمات اجتماعی است. ضرورت و اهمیت مشاغل مرتبط با این رشته به تناسب مأموریت سازمانها و مؤسسات مختلف، متغیر است. کار ویژه اصلی این رشته تربیت نیروی انسانی متخصص برای برقراری ارتباط مناسب بین مدیران و متقاضیان خدمات، و همچنین ارتباط مؤثر با ارکان مختلف سازمانهای مرتبط میباشد. به طور کلی مدیریت امور دفتری، مجموعه اصول و روشهایی است كه موجب هماهنگی، كنترل و بهبود گردش کار اداری در كلیه سطوح سازمانی میشود.
ــــــــــــــ مشاغل قابل احراز ــــــــــــــ
- مدیر دفتر ریاست سازمان
- مسئولین دفاتر واحدهای اداری و سازمانی
- مسئولین دفاتر زیرمجموعه های اداری و سازمانی
ــــــــــــــ تعداد واحدها ــــــــــــــ
تعداد واحد مصوب برای دوره کارشناسی ۷۰ واحد میباشد.
| دروس عمومی | ۹ واحد |
| دروس اصلی | ۱۶ واحد |
| دروس تخصصی | ۲۸ واحد |
| دروس پایه | ۶ واحد |
| مهارت مشترک | ۶ واحد |
| دروس کار در محیط | ۵ واحد |
برای مشاهده این رشته در شبکههای اجتماعی کلیک کنید:

دیدگاه خود را بنویسید